Hakkımızda

Botanik Veteriner Kliniği “Sevimli dostlarınız güvende”

Botanik Veteriner Kliniği sevimli dostlarınıza en iyi sağlık ve bakım hizmeti sunmak amacıyla 2005 yılında İstanbul Anadolu Yakası’nda Ataşehir’de kuruldu. Kedi, köpek ve diğer tüm evcil hayvanlarınıza koruyucu hekimlik, teşhis ve tedavi, diş bakımı, dijital röntgen-CR, yoğun bakım ünitesi, anestezi, tahlil hizmetleri yanında kuaför ve yatılı hasta hizmetlerimiz bulunmaktadır. Botanik Veteriner Kliniği tecrübeli ve uzman kadrosuyla evcil hayvanlarınızın ihtiyacı olan tüm sağlık hizmetlerini sunmaktadır.

[divider-1]

Koruyucu Hekimlik

Koruyucu hekimlik hizmetinde ilk aşamada aşılama geçmişi değerlendirilip, gerekli aşılama takvimi belirlenmektedir. Aynı zamanda sevimli hayvan dostlarınızın sizlerle geçireceği zamanın kalitesini arttırmak için genel muayane Veteriner Kliğinimizde yapılmaktadır.

Parazitlerle mücadele programlarıyla sahip olduğunuz evcil hayvanın yaşam ortamına ve bu ortamın taşıdığı risklere göre planlama yapılır. Botanik Veteriner kliniğimiz en güvenli koruyucu hekimlik uygulama hizmetleri sunmaktadır. Kedi ve köpek dostlarımızın yılda en az bir kere sağlık kontrollerinin yapılmasını tavsiye etmekteyiz.

Laboratuar

Kliniğimizde küçük dostlarımızın sağlığı için gereken teşhis ve tedavilerinin tamamlanabilmesi açısından, kendi laboratuaramızda rutin biyokimyasal ve gereken tüm testler yapılabilmektedir. Aynı zamanda makroskobik, mikroskobik ve hastalık test kitleri yöntemleriyle de çalışmaktayız.

• Kryoterapi
  • Dijital Röntgen-CR
  • Ultrasonografi
  • Ozon Terapisi

Cerrahi Operasyonlar

Evcil hayvanınız ameliyata girmeden önce uzman hekimimizce konsulte edilir. Cerrahi operasyon olacağı günün gecesinden itibaren evcil hayvan aç olarak kliniğe getirilmelidir. Evcil hayvanınız bu testler sonunda güvenli bir şekilde anesteziye alınmakta ve ameliyat sonrasında yoğun bakıma alınarak takibi yapılmaktadır.

Ameliyat ne gibi riskler içeriyor?

Evcil hayvanınızın ameliyat yeri, anestezi, genel durumu, yaşı, ırkı, daha önceden geçirilmiş operasyonlar, her hangi bir kronik hastalık durumu, her hangi bir ilaç alerjisi veya operasyon şekli; operasyonda karşılaşılabilecek risklerdir. Evcil hayvanınıza tahliller yapılarak durumunu ve anestezik maddenin vücuda zararı konsunda bilgi sahibi olunur.

Botanik Veteriner Kliniği