Kliniğimizde küçük dostlarımızın sağlığı için gereken teşhis ve tedavilerinin tamamlanabilmesi açısından, kendi laboratuaramızda rutin biyokimyasal ve gereken tüm testler yapılabilmektedir. Aynı zamanda makroskobik, mikroskobik ve hastalık test kitleri yöntemleriyle de çalışmaktayız.

Kryoterapi

Botanik Veteriner Kliniği anestezi gerektirmeyen, donma etkisiyle deri hastalıklarının tedavi yöntem olan kryterapi hizmeti sunmaktadır. Klinik şartlarda veteriner hekim tarafından uygulanan bu yöntemle deri tümörleri ve et benleri gibi çok sayıda deri hastalıkları tedavi edilebilir.

Dijital Röntgen-CR

Evcil hayvanınızdaki sağlık sorunlarını etkin ve hızlı bir şekilde teşhis etmeye yardımcı olabilmek için kaliteli görüntüleme araçlarını kullanıyoruz. Rontgen, Ultrason ve Endoskopi gibi seçeneklerle çıplak gözle görülemeyen sorunlarda hızlı ve doğru bir şekilde sonuca götürmektedir. Bilgisayar ortamına aktardığımız bu görüntüleri hasta yakınlarına saklamaları için sunuyoruz.

Ultrasonografi

Botanik Veteriner Kliniği Batın Ultrasonografisi, Ekokardiografi, Kas ve Tendon Ultrasonografisi hizmetleri sunmaktadır.

Batın Ultrasonografisi karın boşluğunun incelenerek gebelik, karaciğer, safra yolları, dalak, böbrekler, pankreas ve idrar kesesi olası hastalıkların teşhisi yapılabilir.

Ekokardiografi ile kedi ve köpeklerde doğumda oluşan kalp sorunları, kalp kapakçık bozuklukları, kalp kasının kasılma yeteneğini, kalbin hemodinamiği incelenir.

Kas ve Tendon Ultrasonografisi ile kas iskelet ve yumuşak doku hastalıklarının tanısında kullanılır. Bu ultrasonografi ile kas dokusundaki hacimsel artış, ödem ve sıvı birikimi net biçimde görülebilir.

Ozon Terapisi

Botanik Veteriner Kliniğimizde Ozon Terapi hizmeti veteriner hekim kontrolünde medikal ozon cihazlarıyla yapılmaktadır. Kullanılacak ozon terapi kapsamı ve yöntemi hasta ve hastalığa göre değişir. Ozon Terapisi destek sağlayan bir tedavi yöntemidir, tek başına kullanılmamaktadır.  Genel olarak viral, bakteriyel ve mantar enfeksiyonlarında, kanser tedavisinde önleyici olarak, deri yaralanmalarında kullanılmaktadır.

EKG

Elektrokardiyografi (EKG), kalbin elektriksel çalışması ve performansını kaydeden cihazdır. EKG veteriner hekimliğinde kalbi direkt veya dolaylı olarak etkileyen birçok hastalığın tanı ve ayırıcı tanısında kullanılmaktadır. Kalp hastalıklarının tanısında EKG muayene yöntemleri kullanılmaktadır. Botanik Veteriner Kliniğimizde EKG kullanımı ile olası aritmi ve kardiyak yetmezliklerin tanısı konulmaktadır.